środa, 26 października 2011










Czy Wam też jakoś czas ucieka przez palce?Rano ledwie się zakręce przy domowych sprawach , a już południe zegarek mi pokazuje. Żeby tak chociaż godzinkę wiećej tego dnia było , a tu człek wieczorem odsapnąc chce i robota jakoś nie idzie ;) . Oooooo , tak jak teraz ;)
Tyle Was do mnei zagląda , a mi wciąż jakoś brakuje czasu :( , mam nadzieje nadrobić troszkę w weekend , na który jedziemy do teściów . Zocha sobie odpocznie , a ja mam zamiar wrócić z zapasem jakis szmatek nabytych na wyjeździe. Po odpoczynku biorę się za porcje anielic i skrzaciory dla Asi z Bawideł i troszkę mneijszych zamównień .
A dziś cztery szyjątka ... , kobietka w papilotkach i w fartuszku to anioły , które dołączą do sporej gromadki goszczącej , a właściwie zadomowionej w domu Izy , już są w podróży . :)
Króliczka i anielinka będą pilnować maluszki , które są oczekiwane z niecierpliwością:)
Jeszcze jedno , zostałam blogiem tego tygodnia u Wiolety , której stona internwtowa może inspirować http://interiorspl.com/. Pięknie dziękuję :)
Tyle pisania na dziś , może jak moje przedszkolaki polegna w łóżkach i zrobi się cicho to powędruje do Was i nadrobię troszke zaległości blogowych;)
Tradycyjnie , kłaniam się do samej podłogi w podziękowaniu za .... eeeeeee Wy wiecie dokładnie za co ;)

12 komentarzy:

  1. I znowu tyle ciekawych prac. Podziwiam. Z czasem u mnie tak samo.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Anielątka. Wyróżnienia gratuluję :)
    A z czasem.... ech mam tak samo...
    Pozdrowienia cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda - wolnego czasu jak na lekarstwo.. ale chociaż słówko o Twoich Anielicach - są urocze i takie, że tylko przytulać..zwłaszcza w taka porę jak ta za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze pieknie :D gratuluję wyróżnienia ;)
    i życzę trochę więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza w brązowej sukieneczce i w fartuszku wymiata cioteczka - śliczna! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka,nawet nie mogę się zdecydować które szyjątko najbardziej mi się podoba,a co do tego czasu -to skąd ja to znam?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szyjątka jak zawsze piękne :) Aż głupio się powtarzać...ale to prawda :)
    No i gratuluję wyróżnienia.
    Odpocznij też troszkę w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle się zachwycam! i czas też mi ucieka przez palce, mam nadzieję, ze uda mi się go trochę złapać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne aniołkowe laleczki, misia jest super :-)

    OdpowiedzUsuń