czwartek, 3 czerwca 2010

Krycha i Marycha:D






Te tkaninki już u mnie były , ale stwierdziłam , że czas wyszyć kawałki , z których już coś szyłam , a pozostało go na tyle , że można machnąć sukienusię. Krycha dostła nową fryzurę ;) . A teraz skończyłam pracę nad kapciemi . Tak , tak nad kapciami , ale w mini rozmiarku;). Parka śpiszków różowo - błekitna ( nie będą rozdzieleni:)) , znalazła nowych właścicieli , ale oni dopytują o obówie , więc na życzenie machnęłam laczki ;) Ale fotki z obówiem będą jutro .

A teraz imiennie ;)
Jola_zola , włosięta to mój sweterk:D , jest on z wełny co to jedna nitka dzieli się na pięć cieniutkich .
Przyszywam na przedziałku włsięta i potem dziele je na niteczki , układam koczka i przyszywam drastycznie d głowy;)
Mamo Kini , ale fajnie , że się zaraziłaś , czekam z niecierpliwością na foteczki:D
Tusiu , Psianeczko,Madziu Góro , Moiro,Różany aniele,KAprysku,Joasiu , Fuetro, Edinko, Betinko i jeszcze kofane pominięte , że też macie jescze siłę komentować:D Dziekuję , że jesteści , że jesteście taki kofffffane:D

6 komentarzy:

  1. Swietne Anielinki-bardzo lubie te Twoja spokojna kolorystyke.Umieszczone-dopasuja sie do kazdego wnetrza a jednoczesnie nie pozostana niezauwazone.
    Pozdrawiam Cie Cieplutko,Delfi-psiankaDK

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku, dziękuje za odpowiedź na moje pytanie dotyczące włosów:):):)
    Twoje lalki są takie słodkie, tylko je podziwiać:)
    kiedyś chciałabym spróbować taką uszyć, stąd moje pytanie o ich cudne fryzury:)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zakupiłam na allegro Malwinę. Kocham ją już zwłaszcza za czerwone rajtuzy w kratkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczne panny:) Mają fajne fryzurki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dlaczego maiłabym nie mieć siły aby napisać, że śliczności wytwarzasz?! :))) dziękuję Ci serdecznie, że mogę je chociaż pooglądać zanim sobie pozwolę i podobne sprawię :)))
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności tworzysz ....slodkie te Twoje Tildziadka widać że wkładasz w nie serce,,pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń