czwartek, 28 października 2010

Wyróżnienie...

Jestem. Jestem u tesciów i tak jak pisąłm będę dziękowąc za pomarańczowego gerberka:D

Po pierwsze , a właścieiw od koniuszka dziekuję Elena Orłowska z Elena Orłowska
Po trzecie :))))))))))) Padam . A wiem , ze któraś z Was kochne wysłaa mi jako pierwsza pomarańczowe wyróżneinie , a nie mam sił odnaleść.
Kochane, nie przekazuje wyróżnienia dalej , bo wiele z Was zrezygnowało z jego przyjęcia.
Myslę , że wszystkie które dziergaja , szyją , wycinają zasługują na nie. W bieganinie jaka teraz nas tacza to naprawdę wyczyn znaleść czas na swoje hobby . A umieszcznie tego co tworzycie na blogach , zdjęcia , jakiś sensowny tekst taż zajmuje nie małą chwilkę. Póki co pozdrawiam z Zocha ( moja maszyna ) od teściostwa , 110 km od domku i życze miłego , przedłużonego weekndu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz