poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Żniwa nadal trwają;)




NAsz blogowa koleżnaka Kajka zaproponowała wymiankę żniwiarki na cuda jakie ona robi . Oczywiście już wybrałam sobie jedno z nich , ale że doszywąłm żniwiarkę do Warszawy to Kajka miała możliwość wyboru i tu rzuciła kolejne wyzwanie:) . Wyzwanie to za duże słowo , ale zaproponowała wiejską anieliczkę w czarnych włosach . I tak kolejna wiejska kobitka siedzi sobie na komodzie z koleżanką . Druga warszawianka pasowała by do pokoiku jakiejś małej księżniczki .
Co to miałam pisać .... aaaaaaaaaaa , ależ mnie dopingujecie do pracy :D Kłaniam się do samej podłogi w podzięce :D Wyszło jakoś oficjalnie chyba:DDDDDDDDD Dzięki kofane moje:DDDDDDD

21 komentarzy:

  1. ładne te żniwiarki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jak zawsze!
    Seria żniwiarek boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jeszcze ruda i komplecik będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ciemna to istna śnieżka tylko doszyj\ć jej odpowiednią kiecke

    OdpowiedzUsuń
  5. agajaw czy to kolejne wyzwanie?:DDDDDD Hmmmmm , trzeba by pomyśleć nad tym:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarnulka świetna, prawdziwa dziołcha!
    Różowa słodka i urocza!
    A blondynka Kopciuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja! Dzis komentowalam Twoja pania w okularach a tu nowe dwie!!! Czy Ty spisz wogole??? Zniwiarka sliczna, ta rozowa tez slodka! Kazda ma w sobie to cos!!! Pozdrawiam pracusia!

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie i miło! lubił !))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka:-)
    Mam okropne zaleglosci,bo mnie troche nie bylo a Ty w tym czasie uszylas tyle slicznosci.Cieszysz bardzo oczka moje i szkoda,ze nie wygralam Twojego Candy:-(
    Te czarnulki to prawdziwe oryginalki i kapitalnie prezentuja sie Anielinki z klosami-swietny pomysl:-)
    Lubie tez te okularki na tych perkatych noskach:-)
    Caluski-Delfinko-teraz bede juz podziwiac i komentowac czesciej:-)
    Pozdrawiam-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest Delfinko ta Czarna. Na tą się piszę. :-)
    A ta różowa w sam raz do pokoju małej księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. tak tylko mnie sie skojażyło a le jesli się podejmiesz
    z wypiekami na twarzy będe czekać efektów

    OdpowiedzUsuń
  12. pozytywnie zazdroszcze zdolnosci ;) Istne cudenka tworzysz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe Damy !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo mówić:po prostu kolejne śliczne panny a każda pięknie ubrana!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna żniwiareczka,a landrynkowa panienka w sam raz dla jakiejs małej zakochanej w różu królewny.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :)
    Ależ narobiły mi się zaległości w podziwianiu Twoich pięknych anieliczek. Trochę z powodu urlopu a trochę przez kłopoty ze sprzętem.
    Teraz postaram się zaglądać do Ciebie regularniej.
    Strasznie żałuję, że wygrana w candy mnie ominęła:( Żniwiarki udały się urocze, ale ta w okularkach wygląda na belfrzycę taką jak ja, dlatego to moja faworytka:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna zniwiarka!!! Normalnie cuda wychodza z pod Twoich raczek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne anielice :) Ta wieśniaczka podoba mi się przeogromnie :) Ta jej śliczna sukienusia i te zboże :) No istna czarodziejka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń