czwartek, 5 sierpnia 2010

Pakuję się...



...i jade do dzieci , do teściów , nad jezioro:D Z racji pobytu z teściami , zabieram maszynę:D , dziadostwo niech się zajmuje dzieciarnią , a matkla na łonie natury będzie coś tworzyć;)
Przyszłam do Was z jedną anielicą Marceliną .
Dziś podziękowania za Wasze przemiłe emaile :D
PS . Nie mam teraz czasu na odpowiedz imienną, ale pytałyście o lakierowanie anielic , nie lakieruje ich wogle , są matowe .Druga sprawa to czy śpię? :D Tak śpię po 7 godzin :D Czy mam czas na coś innego ? Ponieważ nie pracuję zawodowo mogę poświęcić się szyciu i lepieniu . Dzieci są najedzone , odprasowane , uprane , mąż ma gorący obiad , czasem mam czysto w domku :DDDDDDD , robie zakupy , kiszę ogórki , plewie w ogródku :D , nie usiedze na miejscu bezczynnie:D Także chyba dobra organizacja pozwala mi dość dużo tworzyć . Pozdrawiam i życzę Wam slonecznego i twórczego weekendu.

21 komentarzy:

  1. Coś mi się zdaje, że Ty z tego gatunku jesteś, co to im więcej ma na głowie, tym lepiej sobie czas organizuje i więcej zrobi. Dużo więcej.
    Pozdrawiam, miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ jestes zapracowana! Gratuluję świetnej organizacji, ja jakoś nie jestem w stanie opanować tej sztuki :) Anielica jak zwykle genialna.. a ta sukienka w groszki :) Cudo :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna (jak każda Twoja Anielinka) ta Marcelinka:):):)
    to ja jeszcze zapytam... bo skoro nie lakierujesz to jaki masz przepis na masę solną?
    Możesz go zdradzić?
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jednym słowem sielanka :)
    Anielica jak zwykle anielska.
    Pozdrowienia od różanego i miłego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpocznij tam troszkę...anielice od razu nie odfruną :)
    Udanego urlopu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje wytworki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak.. ja też gratuluję organizacji! Zapanowanie nad wszystkim to nie lada wyzwanie! A Twoje wytwory.. no brak słów jak zawsze..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielica przepiękna :)
    Udanego i twórczego wypoczynku ze słoneczna pogodą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję znakomitej organizacji!Aż mi się wstyd zrobiło jak przeczytałam,że na tyle rzeczy starcza Ci czasu.
    Pozdrawiam i życzę super udanego,twórczego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  10. patrzę na te Twoje cuda i patrzę i z anieliny na anielinę coraz bardziej mi się podobaja:-)
    a nad jeziorem to się z wody i słońca korzysta a nie maszyny:-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy pracowałam to posprzątałam i coś uszyłam i udziergałam. Teraz wolna od pracy, od dzieci na nic właściwie nie mam czasu;-)))
    Internet mi go kradnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kobieta pracująca ;-) odpocznij trochę! a Marcelina super!

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra organizacja ???? to jest BARDZO dobra organizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anielica śliczna i taka "groszkowa";) Udanego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna szczególnie imię.....w naszym domu niebawem też zagości anielica i pewnie też damy jej na imię Marcelinka :)))
    pozdrawiam :)i udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju, jaka fajna! te spodenki z guziczkiem na nogawce i opaska na wlosach, ach cukiereczek!!!
    Zycze milego odpoczynku na lonie natury i nowych pomyslow na anielice:-)
    Sciskam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne spodenki ma Anielica :)
    Tyle robisz w tym domu, to aż dziw, że śpisz 7h i się wysypiasz :) Miłego wyjechania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra organizacja pracy to podstawa chwali się chwali .. mnie często brakuje czasu na wszystko więc podziwiam ;) Marcelinka śliczna, a Tobie życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. już dawno doszłam do tego, że z ciebie to taka perfekcyjna pani domu, czego zazdraszczam przy mej chaotyczności. Miłego wypoczynku. Buziaki:>

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej,Delfinko:-)
    Slicznosciowa Anieliczka.Ma sliczne 'rybaki' z guziczkiem i tuniczke w groszki:-)
    A odpocznij tam troszke-nalap sloneczka i nowych,szalonych pomyslow na Twoja Wspaniala Tworczosc:-)
    Caluski-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń