niedziela, 8 stycznia 2012

Że też mnie jeszcze nie było w Nowym Roku ????:) Orkiestra gra ...i niespodzianka :)










Tydzień zleciał piorunem jakoś , a to pewnie przez święto piątkowe , wizytę kuzynostwa męża i wogle jakos tak jeszcze świątecznie minął mi ten czas.Ale nie ,nie odpoczywałam do reszty :) Kilka szyjątek na zamówienie było do wykonania czyli chłopcy anielscy , którzy już w podróży . Podbnie i parka króliczka , a potem w podróż ruszyła mini anieliczka zimowa i czerwona w apaszce . A na bilet czeka anieliczka w w kropeczkowych rajstopkach . Dziś skończyłam też drugą anielicę XXL . Co prawda szyłam już duże anielice , ale zimowych w rozmiarze 90 cm nie było :) Sama się zdziwiłam , że takie okazałe , a to chyba przez odzienie płaszczykowe . Muszę przyznać , że już dawno nei byłam tak zadowolona z efektu ;) , może dlatego też , że odbiegały od standardów . Wiem , że jedna z nich już się spodobała właścicielce , zobaczymy jak druga :). A dla pokazania ich wielkości zatrudniłam mojego roooooosłego sześciolatka za statystę :DI chyba zaczyna się dla mnie czas jak to nazywam " luźnego szycia " co oznacza , że szyjątka powstałe będą do przygarnięcia:)

Druga część tytułu przypomina , że dziś gra Orkiestra . I jeśli jeszcze nie podarowałyście złotóweczki na ten cel , a macie zamiar to polecam anieiczkę mojego autorstwa ;)
http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=585927
Aukcja trwa do czwartku , więc macie jeszcze chwilkę :)


W czasie poświątecznym dostałam przesyłkę . Zaskoczyła mnie mocno , bo ja jakoś nei wysyłam karteczek i prezencików , wiem , że neiktóe z Was korespondują i wymieniają się cukiereczkami wychodzące spod Waszych rączek ... :) Troszkę mało czasu mam i właściwie nie mam kiedy uczestniczyć w wymiankach i candy , a tu taka niespodiznka . Otrzymałam karteczkę z życzeniami i zakładkę do książki w wykonaniu naszej Jomo :) z
http://dompoddobra.blogspot.com/ , dziękuję kochana :D
Dziękuję za Wasze odwiedziny i dobre słowow oraz życzenia i życzę miłego tygodnia :)

10 komentarzy:

  1. Wszystkie świetne, ale te w ubrankach w kratę rewelacja, i jakie duże...

    OdpowiedzUsuń
  2. ohohooo, ale obrodziło w szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe panny a statysta tak mocno je tuli że może ich nie oddać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. odchudz tego szesciolatka

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimie i wszystkie anonimy , czemu ajkoś brakuje Wam odwagi jak piszecie coś krytycznego ?:D Widziałam już nie raz właśnei , że jak piszecie coś krytycznego to nie macie odwagi ujawnić się . Także życzę odwagi wszystkim anonimom , którzy mają coś do napisania :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te Twoje szyjątka; zimowe anieliczki - super!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe, ale mi tez najbardziej przypadł do gustu ten w spodniach w kratę. Anonimami się nie przejmuj, już tak mają, bohaterskie typy bez imienia. U mnie jest to samo. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delfinko kochana anieliczki beretowe jak marzenie i jedna i druga wspaniała. Nic dziwnego, że nawet synkowi przypadły do serca :))))))) mi też te dwie najpiękniejsze.
    Moc serdeczności dla Was wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbagatelizuj tego anonima. Twoje dziecie jest szczęśliwe, ten ktoś jak widać nie.
    Te ostatnie lalunki, są prześliczne, chyba zasłużyły na uścisk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyłączam się do Zdolnośći-anonima delikatnie ol...zlekceważyć...beznadziejny gość...
    A rooooosły synek super:)
    A anielice jeszcze bardziej super.....:*)
    Trzymaj się
    buziaki
    dorcia
    dorcia48@gmail.com

    OdpowiedzUsuń