czwartek, 13 stycznia 2011

Obiecywanki .... i jest Urodzinowy Delfinowy Cukieras:D



Obiecywala , obiecywala i co???????
A no obiecywałam candy w momencie gdy goście odwiedzający mojego bloga przkrocza liczbę 200 lub na roczek blogowy ;) 200 minęło juz chwilkę temu , a urodzinki też już były . W związku z tym chcę podarowac Wam kolejną Delfinę ;) Zasady są wszystkim znane , a kto nie posiada bloga niechaj pozostawi swój adresik netowy w komentarzach.
Zapisy trwają do 13 lutego , a losowanie anielskiej Delfinki w Walentynki . Także zapraszam do zabawy.:D

113 komentarzy:

  1. Twojej Delfinki nie przegapię za nic:D Ustawiam się w kolejce i wychodzi na to że jestem pierwsza:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twojej Delfinki zawojowały nasze serca już dawno :) więc ustawiamy się w kolejce po słodkości od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się ustawię :) choć szczęścia w losowaniach mi brak :)))

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy do Chałupkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje się obiema ryncami
    Ps Wszystkiego Najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  5. O to ja to ja to ja koniecznie, bom jest wielbicielka Delfinkowych Anielic. Blogowi najlepszego, Autorce weny i czasu wolnego życzę. I ściskam gorąco. Piękna ta aniołka *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnę śliczną Delfinkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam talent "foremkowej koleżanki". I też staje grzecznie w kolejce.Pozdrawiam kanapka80
    Adresik: kanapka80@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka śliczna?! Też się piszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście melduję sie i staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i mnie nie może zabraknąć
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się przyłączam :) Chętnie zaopiekują się tą anielinką :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że chciałabym przygarnąć Delfinkę! :-) No jak nie, jak tak ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuje się na całego bo anielikna przecudna!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No to gratuluję rocznicy.
    Po Delfinę oczywiście, że się zapisuję i czekam do walentynek:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień Dobry

    Delfina piękna dziewczyna ,więc Ada swój e-mail wpisywać zaczyna.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  16. Nooo, nie może być, żeby mnie tu zabrakło! A że 13 lutego mam imieninki, to może mi się poszczęści?! Mam taką nadzieję, chociaż chętnych będzie na pewno multum :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj i ja koniecznie w kolejkę sieę ustawiam bo Delfinka jest cudowna!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Delfinka jest przepiękna..a ta z kminą złośnicy to wypisz wymaluj - ja..ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  19. Beze mnie?
    Niemożliwe!
    Jestem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiej okazji to ja nie przepuszczę ;-) powalczyć należy a może jakimś cudem szczęście się uśmiechnie ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak mogłabym się nie zapisać:) Ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna!Moja córeczka z radością przygarnie anielątko, a ja z przyjemnością podczytuję Twojego bloga. Zapraszam en-contra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo ja również nie przegapię takiej okazji ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna jest, więc staję w kolejce i trzymam kciuki za losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle piękna, więc może tym razem sie poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się grzecznie po to cudo :) Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  27. Małymi, maluteńkimi kroczkami ale w końcu Cię znalazłam Delfino:) Podążając za anielskimi skrzydełkami dotarłam aż tutaj...ustawiam się cichutko w długiej kolejce, może odrobina szczęścia mi się przytrafi:) Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Anielskiego grona:)
    Pozdrawiam

    jeyZee (sweety_jz@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja także sprubóje :)
    Pozdrawiam serdecznie
    m.kuszak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak jak mówiłam przycupnę sobie tutaj cichutko :) Nie śmiem jednak nawet liczyć na Anielinkę bo dostałam pięęęęękną dla mojej Alicji na urodzinki, ale pokibicuję innym i ogłoszę wszem i wobec o tak wspaniałym candy :D Buziaki cioteczko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj, piękna, piękna, zapisuję się :)pOzdrawiam niedzielnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie można się nie zapisać na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ "cudeńko" do wygrania.
    Oczywiście dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny cukierek. Zapisuję się w kolejce po niego :)

    Pozdrawiam,
    LuLuZ
    http://luluz-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja tez poproszę
    Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Delfinko zamieszkaj z nami :) Spróbuję szczęścia i dopisuję się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  36. Delfino gorąco pozdrawiam.
    Koło takiej gratki przejść obojętnie nie można:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przycupnę w Twych progach cichutko i poczekam na ten błysk szczęścia i uśmiech jego, ofiarujący Delfinię właśnie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam po raz pierwszy. Widziałam dzisiaj U Jednoskrzydłej Ani Twoje cudeńka i chcę taką chcę... Proszę wylosuj mnie...
    Margo
    http://margoo74.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem w pierwszej - czyli najmocniejszej:)- fazie zakochania w Pani pracach! I zrobię wszystko, aby jedną z nich zdobyć!!! Zatem - ruszam w konkury! Znaczy w kolejkę do losowania ustawiam się! Pozdrawiam!
    tobacia@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mam jakoś szczęścia do anielinek, ale i tak się zapisuję, spróbować warto :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ..staję w kolejce. Jest cudowna! :)

    irassphotography@gmail.com

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj długa kolejka, ale nie będę się zniechęcać bo Delfinka jest śliczna. Nigdy jeszcze nic nie wygrałam ale może tym razem mi się poszczęści:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest przepiękna:) Delikatna,eteryczna,cudna!
    Zapisuję się więc:)Filomena
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale piękna Delfinka!!! Staję w kolejce!
    www.airaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest śliczna, może to ja będę tą szczęściarą, u której zamieszka :).

    OdpowiedzUsuń
  46. Ośmielona pozwoleniem postanowiłam dać sobie szansę :). Ciepło pozdrawiam - Jomo (jomo@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie no musze ją mieć :)

    http://miedzyciszaacisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uzależnienie swoje robi-od Tild. Więc staję w bardzo długiej kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten Aniołek cudnie by wyglądał w Aniołkowym kąciku naszej Helenki... och cudnie! Bierzemy udział! Może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Moze sie uda.... Super Tilda.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się, choć będzie ciężko...Anielinka śliczna!!!
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  53. Zakochałam się w niej miłością pierwszą więc staję w kolejce i grzecznie czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Staję grzecznie w tym dłuuugim sznurku. A nuuuuuż ;-)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  55. Thanks for a chance to win!
    I wish you a lot new toys!!!
    My link is in my blog right side.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale śliczna panienka z niej :) Chętnie ją przygarnę i się nią zaopiekuję ;)

    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na losowanie!

    http://violetowewzogrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna ta Delfinka, ja też chcę :)

    http://stokrota-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. chętnie zapiszę się na pięknego "Delfinka":)
    http://rybkasia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja także się zapisuję :) Śliczna Delfinka :)
    vilaya.pl@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczności! grzechem byloby nie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  61. kolejna w kolejce za delfinka :-)


    :-)

    mauami84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Losowanie w moje urodzinki?! No to się ustawiam w kolejce ... dla tej pięknej Delfinki warto cierpliwie poczekać:)
    Pozdrawiam
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak tu się nie zapisać na taką cudowną anielinkę i to jeszcze jest szansa że będzie to walentynkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczna jest i chętnie się nią zaopiekuję:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. hmm, czemu ja jeszcze tu nie trafiłam, to nie wiem
    ale już jestem i pokornie się ustawiam w kolejce :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. Helou Delfinko
    Kurcze ..... jeszcze tak niedawno kłułaś palce igła...... a teraz ho, ho . Gratuluję, pozdrawiam i ustawiam się w kolejkę.
    betina.71@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Ojej ja też się dopisuję :) Zapraszamy do nas Delfinko !

    OdpowiedzUsuń
  68. No dobra, obserwuję od dawna, ale dopiero teraz się ujawniam - nie można inaczej przy takiej śliczności. To moje pierwsze candy, nie wiem, czy wszystko dobrze zrobię ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Very cool candy, and most importantly interesting, I hope I win)))
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. super ten cukierasek:)
    zapisuję się
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Spróbuję i ja szczęścia ^^

    brisingra7@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Oj, Delfinko jak mnie dawno u Ciebie nie było ale zaraz to naprawię. Piękna Anielinka, może akurat zostanę jej opiekunką.
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie dziwię się, ze moje szanse tak male, ale jednak próbuję:)ah gdybym potrafiła tez takie cuda robić..
    aluzjailuzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. i jak tu nie spróbować?
    pozdrawiam serdecznie

    dorota.pracz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Takie piękności to chciałoby się wygrać i móc podziwiać i podziwiać....

    megliken@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też , ja też :))))Cudna

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne prace! A że ogromny łasuch ze mnie to ustawiam się grzecznie w kolejce. Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładna ta Delfina, chętnie wezmę udział w losowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Dzięki Pani stałam sie posiadaczką cudownych królisiów , moze Delfinka będzie ich koleżanką. Pozdrawiam i liczę na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  81. No przecież muszę spróbować. Może w końcu jakaś Tilda u mnie zagości. Ja rok temu uszyłam Tildę i do tej pory nie mogę uszyć jej ubranka. Chyba nie mam do niej serca albo cuś innego, sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  82. Póki co jestem na końcu kolejki.Ale może los się do mnie uśmiechnie:)uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. śliczna , więc i ja się zapiszę ,może u mnie zagości ta cudna Delfinka, pewnie by jej się spodobAło

    OdpowiedzUsuń
  84. oj ja tez musze zapisac sie na tak piekna anielice:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. chciałabym ją mieć- więc jestem,serdeczności na urodzinnki Lonka klubmaluszka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam! Szybko się dopisuję w kolejkę po ślicznego Aniołka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. fajnie by było mieć taką Delfinę, więc się zapisuję!

    Pozdrawiam

    anas z http://szydelkowa-ana.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  88. śliczna ;) emilka_gryca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Ustawiam się w kolejce:)
    Tilda w sam raz do mojej sypialni :)
    pozdrawiam
    http://corazwiecejmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Cóż za piękna panienka do wygrania! Grzechem było by się nie ustawić:)
    marta28170@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. To ja też poszukam tu szczęscia i zapiszę się. Panienka jest urocza i z radością przygarnę ją do swego domku:)

    OdpowiedzUsuń
  92. anioły królują w moim domu wiec nie sposób sie nie zapisac

    OdpowiedzUsuń
  93. Posiadać Twoją anielicę, marzenie;-)

    OdpowiedzUsuń
  94. szytego Anioła jeszcze nie mam...już się sama czaję, żeby spróbować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Uuu długaśna ta kolejka ale co tam... ustawiam się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękne prace, piękna Delfina więc i ja sprobuje szczescia :) pozdrawiam

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. ...urocza... Zapisuję się i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudowne!Chętnie przygarnę :)
    magdalena
    magnow78@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczności. Ustawię się w kolejce i ja. Pozdrawiam.
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Ach! Cudowna i wyluzowana!
    Zaklepuję miejsce w kolejce, licząc na łut szczęścia...

    I przy okazji zaproszę do mnie na słodkości serduszkowe - wwww.papierniczek.blogspot.com

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  101. Delfinka przecudnej urody, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. No to jeszcze i ja się zapiszę. Cudowności:))

    OdpowiedzUsuń
  103. Spróbuję i ja ,dotychczas tylko podglądałam dzisiaj postanowiłam się przyłączyć do "fajowej " zabawy ,może a nóż....pozdrawiam Dorota fok@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Dużo osób w kolejce, ale może i ja sie ustawie.PO takie cudo warto postać , Pozdrawiam
    ewa.m9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Na końcu,ale jeszcze zmieściłam się w czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  106. Nigdy nie brałam udziału w takich zabawach i strasznie długa ta kolejka ale może dopisze mi szczęście? :) Niesamowicie piękna panienka....
    pozdrawiam
    gochadan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. piekna anielica. Dolaczam sie i pozdrawiam!
    Sel

    OdpowiedzUsuń
  108. O kurczątko, prawie przegapiłam taka szansę. Już się poprawiam i ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja też się jeszcze dopisuję tak na koniec, bo Delfinka urocza;)I życzę powodzenia w dalszym blogowaniu;) Mój e-mail:agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  110. Ale cudo,ja tez, ja tez...:)
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie, ale aniołki Delfiny juz znam bo posiadam 4 sztuki...mam nadzieje,że jak wczoraj nie wygralam w LOTTO to jutro bedę miała szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  112. a ja wciąż się od Was uczę :) vivi22@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń