czwartek, 15 kwietnia 2010

Kasieńka



Ot taka Paneinka Kasieńka powstałą dziś Ma prawie 60 cm wzrostu , więc nie maleńka . ;)
Zocha szyje jak szalona i tak obok mnie czeka na kosmetykę kolejny śpioszem ;)
Wpadłam w jakiś trans szyciowy , chyba wszystko przez nowiuśką Zochę , no i nie ukrywam zainteresowanych zakupem . Fajnie , że po , hmmmmmm ok 6 latach pracując jako kura domowa , moge podreperować budżet domowy:D Dziękuję kobitki , że jesteście , że zaglądacie , że chwalicie:D Nie mogę bez Was życ:D

6 komentarzy:

  1. Kasieńka jest piękna! I ma śliczne rajtki w krateczkę:) No i ma na imię Kasieńka, jak ja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A PANNA KASIENKA DZIS SLICZNA...JAK ANIOL :-)
    Witanko Delfi...
    Mnie zas naszlo na CZAROWNICE:-)
    to bedzie moja pierwsza 'czlekopodobna' Tilda a wiec DEBIUT i mam treme:-)
    Bedzie to Dobra Wiedzmina z kotem pod pacha:-)
    Juz sie wypycha-oczywiscie 'nocnie' a 'dziennie',bedzie sie obszywala,obstrajala w zgrzebne ciuszki heh...:-)
    O,Pozdrowiona Badz, O,Delfinoooo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńka, widzę bardzo podoba się Kasieńkom :)
    Rajtki ma świetne , cała jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam z porannym słoneczkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńka może zaprzyjaźnić się z moją "lalą" bo wzrostowo są takie same :) Fajniuchna. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo jest co chwalic!!! Super ta panienka Kasieńska, taka słodka, niepowtarzalna, pełna uroku. Fajne te Twoje lale i króliki:))) i fajnie że mają wzięcie. Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Kasieńka.
    Nózki w krateczkę sa boskie

    OdpowiedzUsuń