środa, 30 stycznia 2013

Mamy ferie i leniaaaa....:)

Wyczekane ferie nadeszły ... tak , tak czekałm na nie , bo przez dwa tygodnie nie zawracam sobie głowy szykowaniem ubrań , odrabianiem lekcji , wczesnym wstawaniem . Do południa jednak mam wątpliwiości co lepsze :))) . Kilka godzin w placówkach równe jest ciszy domowej , a i popołudniami chłopcy jak by wyciszeni . Dziś przechodzą samych siebie w jękach , bitwach i darciu się . Ale jutro lub w piatek jedziemy na weekend do teściów ... tam dziadków będa męczyć ;).
Leń jakiś meni ogarnął , a żyło śmieszniej to jak nic nie robię konkretnego przez dzień to wieczorem jestem zła , że czas zmarnowany , ot durna baba , odpoczywać nie umie:).I tak przysiadam codziennie na trzy godzinki do maszyny . Kobitek kilka nowych powstało . Zimowe i króliczka już pojechały do nowych właścicieli a reszta czeka cierpliwie . Idąc waszymi śladami rónież z " Niespokojną duszą " trafiłam tu 
https://www.facebook.com/pages/Niespokojna-dusza/403283473090224 , takze zapraszam . W piątek Renatka Kosin ( pisarka)ogłosi konkurs , o któym wspomniałam już . Zielona dama z wachlarzem mojego wykonania  będzie do wzięcia i właśnie na facebooku będzie można sie dowiedzieć najszybciej o szczegółach. Oczywiście nie zapominajcie o jutrzejszym losowaniu książki Renatki Kosin. :) Kto jeszcze się nei zapisał to zapraszam :) . Do jutra . 








12 komentarzy:

  1. ale masz wprawę w tych Anielicach.., ja nadal z jedną męczę sie 2 dni :-) Co do nicnierobienia tez tam mam, że męczą mnie wyrzuty sumienia -(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty ten wysyp prac nazywasz leniem? chciałabym takiego mieć;) piękne szyjatka powstały:) pozdrawiam niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne Anielinki ,a FB nie mam więc czekam na info na blogu ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zapraszam serdecznie do udziału w konkursie :) W piątek wieczorem zostanie ogłoszony na moim blogu. Potrwa tydzień. Do wygrania diva operowa dzieła rąk Delfiny, ale w wersji wieczorowej, czyli cała w biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, chciałabym umieć nic nie robić :) ale tak to już jest jak ktoś ma rączki z ADHD to potem musi męczyć się z wyrzutami. Odpoczywaj u teściów i nabieram sił :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. przesliczne sa te lale nie wyglda na to zebys lenicuhowala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe lale w trakcie leniuchowania - oby takich chwil jak najwięcej.Urzekła mnie ta w brązowych kozaczkach. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń