wtorek, 29 maja 2012

W poprzednim wpisie do rozlosowania była książka Renaty Kosin" Mimo wszystko Wiktoria"  , którą obowiązkowo musiałam przeczytać ;) Ja ,zabiegana , czytająca troszkę wpisów na blogach i książeczek dzieciowych , zobowiązałam się do przeczytania książki ... :) Jak już wspomninałam kiedyś , los sprawił , że Renata stanęła na mojej drodze nieoczekiwanie i okazała się szalenie fajną kobietą  , która pisze książkę .  Renia poprosiła mnie o uszycie jednej z bohaterek i tak powstała Melania . O losach tej wysokiej , bo 83 cm kobiety w maleńkim kapeluszu , będę Was informować . Będzie szansa , że Melania trafi do którejś z Was :) .





A teraz kilka słów o książce , której sama okładka zachęca do porwania jej  w ręce i zanurzenia się w lekturze.
Autorka wprowadza nas w świat przyjaciółek z czasów studenckich , które mimo założenia rodzin , pracy , róznych perypetii życiowych , pielęgnują swoją przyjaźń. Po przez miejsce jakie prowadzi jedna z nich  , spotykamy również inne kobiety i ich życiowe problemy .Splot zdażeń w przeszłości  każdej z nich i to co dzieje się teraz, daje czytelnikowi poznać pojęcie "szczęścia " w  życiu Pań jakie spotkamy w  Domu Otwartym dla Pań -  sklepie z artykułami do rękodzieła  .  Każda czytelniczka napewno znjadzie w nich odrobinę siebie samej , kawałek swego życia prywatnego jak i rodzinnego . A książke czyta się przyjemnie , szybko , ale rozmowy i przemyślenia bohaterek prowokują do zatrzymania się i porównania swojego punktu widzenia z tym przedstawionym w rozmowach przyjaciółek i nie tylko . 


Z całego serca polecam książkę Renaty ... Osobiście odnalazłam tam kawał mojego , życiowego bagażu i to co obecnie sprawia mi przyjemność czyli odrobinkę miejsca gdzie spotykają się kobiety zajmujące sie rękodziełem.  

19 komentarzy:

  1. Jak zwykle pieknie uszyte ;) a ten plaszczyk rewelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna anieliczka;)a jeśli chodzi o książkę to chyba przeczytam:)tak zachęcasz:)))Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z niecierpliwością czekam na przesyłkę od Ciebie i coś czuję, że przez tę książkę zaniedbam trochę moich panów ;)
    Melania przeurocza, płaszczyk ma cuuudny :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka musi być super ;)! Anielinka jak każda twoja panienka jest przeurocza i ma świetne ubranko ;) Gigantyczna jak ma 83cm ;) Przykuwa uwagę ;)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka świetnie się zapowiada, a jej bohaterka- Melania to cudna babka :) No i jak gustownie ubrana- pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i znów się zachwycam, Melania jest niezwykle dystyngowaną damą i jaka wysoka?! 83 centymetry to niemal koszykarka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za recenzję, dziękuję za Melanię Krążek, a najbardziej dziękuję za to, że przeczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jak wszystkie Twoje przytulasie. Bardzo podobają mi się anieliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Melania niczym z "Przeminęło z wiatrem". Eteryczno-elegancka.
    Ja to prawie cały czas czytam dzieciowe i metodyczne, i to nie koniecznie z zamiłowania.
    W podróżach i na urlopach, pogrążam się w beletrystyce, której mi totalnie brakuje.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna Melania :) A recenzja zachęcająca... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie mi się czytało twoją recenzje:) Teraz trzeba poszukać książki. Melania to taka mała, niemała mis perfekt:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pożyczy Ci ją Kasia , bo do niej też książeczka dotrze:)

      Usuń
  12. Niesamowita jest ta Melania!!! A kapelusik ma odlotowy.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te Twoje Anieliczki! Ileż Ty ich już narobiłaś! Ja dopiero zaczynam zabawę w blogowanie i Tildowanie, ale na jedną Tildę potrzebuję ładnych parę dni :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Melania to prawdziwa anielica z klasą! A Twoja recenzja brzmi naprawdę zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje przytulanki. Wszystkie są śliczne i króliki i misie i anioły... Melania jest świetna i myślę, że idealnie odzwierciedla bohaterkę książki.
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń